Aktualności

06 grudnia 2017 16:29 | Aktualności

Paka dla psiaka

W ramach mikołajkowej akcji „Paka dla psiaka” w szkole została zorganizowana zbiórka żywności dla zwierząt. Dnia 06.12.2017r. uczennice z klasy 3 RR wraz z p. K. Pątkowską dostarczyły produkty do schroniska w Pawłowie. Wszystkim uczniom, którzy wzięli udział w tej...

05 grudnia 2017 16:37 | Aktualności

Ogólnopolski Konkurs Geograficzny „Geo - Planeta”

W dniu 24.XI. 2017r. odbyła się kolejna edycja Ogólnopolskiego Konkursu Geograficznego „Geo - Planeta”. Wzięło w nim udział 10 uczniów z klas: 1RR, 2RR, 3RR, 2TS. Konkurs składał się z 30 pytań zamkniętych i jednego pytania krótkiej pisemnej odpowiedzi. Zagadnienia...

05 grudnia 2017 16:23 | Aktualności

Andrzejki w bibliotece

30 listopada w bibliotece szkolnej miało miejsce spotkanie - dla wszystkich uczniów oraz pracowników szkoły pod hasłem „Słodkie Wróżby Andrzejkowe”. Każdy kto, tego dnia wypożyczył książkę otrzymał CIASTKO Z WRÓŻBĄ – chętnych nie brakowało....

04 grudnia 2017 15:44 | Aktualności

Wycieczka do Warszawy

24 Listopada 2017 r. w ramach Europejskiego Tygodnia Edukacji Globalnej grupa uczniów naszej szkoły z klas 2TM, 2RR, 1RR wybrała się na wycieczkę do Warszawy. Zaczeliśmy od zwiedzania Zamku Królewskiego. Przemierzając sale wystawowe przenieśliśmy się w świat historii Polski. Byliśmy...

04 grudnia 2017 15:36 | Aktualności

VI Ogólnopolski Turniej Maszyn Wiatrowych

Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w VI Ogólnopolski Turniej Maszyn Wiatrowych, który odbył się we Włocławku. Z naszej szkoły wystąpiła drużyna Wichura ,którą reprezentowali uczniowie z klasy 2TM: Andrej Pazyra i Jakub Chmielewki. W turnieju maszyn wiatrowych uczestniczyliśmy...

30 listopada 2017 10:37 | Aktualności

Andrzejki w bibliotece

ANDRZEJKI W BIBLIOTECE Zapraszamy 30.11.2017r. (czwartek) do odwiedzenia biblioteki. - każdy kto, tego dnia wypożyczy książkę otrzyma CIASTKO Z WRÓŻBĄ - przewidziane są również inne zabawy andrzejkowe. Organizator: Ewa Łopacka

22 listopada 2017 16:30 | Aktualności

Wizyta w Warszawie

W dniu 16 listopada 2017 byliśmy na wycieczce w Warszawie. Pierwszym punktem naszego wyjazdu była wizyta w Zamku Królewskim. Jest on niekwestionowaną wizytówką stolicy. Kiedyś niemy świadek ważnych dla Polski wydarzeń, dziś muzeum i jedno z najbardziej reprezentacyjnych miejsc w...

13 listopada 2017 19:08 | Aktualności

Wizyta na Uczelni Lingwistyczno -Technicznej w Przasnyszu

03 listopada 2017r. uczniowie z klas I RR, III RR, II TM i III TS wraz z nauczycielami języków obcych: p. Małgorzatą Mączewską, p. Anną Nasarzewską, p. Mirosławą Blicharską i p. Marzeną Dobrzeniecką, mieli okazję brać udział w wykładach i warsztatach na Uczelni Lingwistyczno -Technicznej...

06 listopada 2017 19:16 | Aktualności

WYCIECZKA NA WARSAW MOTO SHOW 2017 W NADARZYNIE

W piątek 27.10.2017 r. została zorganizowana wycieczka szkolna do Nadarzyna pod Warszawą, gdzie odbyła się III Edycja najlepszych targów motoryzacyjnych w Polsce, Warsaw Moto Show 2017. Zobaczyliśmy najnowsze modele samochodów, prezentacje najlepszych firm motoryzacyjnych oraz dealerów...

02 listopada 2017 22:51 | Aktualności

Wycieczka do Olsztyna

W czwartek 26 października klasa II TM wybrała się na wycieczkę do Olsztyna. Pojechaliśmy pociągiem i na dworcu w Olsztynie wylądowaliśmy około 10.30. Z dworca poszliśmy do Planetarium i obejrzeliśmy seans „Kosmiczny ekspres”. Potem poszliśmy do Obserwatorium Astronomicznego,...