Aktualności

05 października 2016 19:39 | Aktualności

Spływ kajakowy 2016

W dniu 29 września zainaugurowaliśmy naszą aktywność fizyczną w nowym roku szkolnym. Uczniowie wzięli udział w tradycyjnie już organizowanym spływie kajakowym rzeką Wkrą. Po przejechaniu rowerami28 kilometrówdojechaliśmy do miejscowości Kępa, skąd wypłynęliśmy kajakami w dalszą...

04 października 2016 19:47 | Aktualności

Perwszoklasiści współópracują z PCK

27 września 2016 roku reprezentacja naszej szkoły wraz z opiekunami Panią Katarzyną Pątkowską oraz Panem Krzysztofem Pietrasem, uczestniczyła w grze miejskiej „Śladem PeCKi” oraz w I Turnieju Piłki Nożnej PCK, organizowanych przez Zarząd Rejonowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Ciechanowie. ...

03 października 2016 19:54 | Aktualności

Wycieczka do Trójmiasta

W dniu 28 września br. odbyła się wycieczka do Trójmiasta uczniów zaangażowanych aktywnie w pracę Samorządu Uczniowskiego. Zdecydowaliśmy się na komunikację kolejową. Dotarliśmy najpierw do Gdańska i oglądaliśmy Dwór Artusa, Złotą Bramę, Żuraw, fontannę z postacią...

30 września 2016 17:45 | Aktualności

XX Zawody Strzeleckie PCK

W dniu 22 września 2016 r. w Ciechanowie odbyły się XX Zawody Strzeleckie PCK. W zawodach wzięło wiele drużyn honorowych dawców krwi, działaczy wspierających honorowe krwiodawstwo i PCK, przedstawicieli różnych instytucji, policji, wojska, zawodowych i ochotniczych straży pożarnych,...

28 września 2016 18:00 | Aktualności

Targi GOODGAME

23 września uczniowie klasy 1TM, 2TM, 3TM oraz 3RR wyjechali do Warszawy do Ptak Warsaw Expo na największe wydarzenie gamingowe w Polsce. Targi GOODGAME to wielkie święto każdego gracza. W trakcie GOODGAME nie zabrakło niczego, co dotyczy świata gier. Zwiedziliśmy wszystkie strefy takie jak: Strefa...

21 września 2016 21:40 | Aktualności

Gra szkolna - ,, Bezpiecznie i ciekawie w moim mieście’’

20.09.2016 r. uczniowie klasy 1 RR, 2 RR oraz kółka historycznego wzięli udział w grze szklonej, której celem były integracja klasowa i poznanie ciekawych miejsc naszego miasta. Ze względu na profil klas - rehabilitacyjno-rekracyjny, również ważne było przypomnienie zasad...

13 września 2016 18:38 | Aktualności

„Smoleńsk. Tragedia, która wstrząsnęła Polską”

09 września br. Samorząd Uczniowski wraz z opiekunami zorganizował wyjście do kina na film pt.: „Smoleńsk. Tragedia, która wstrząsnęła Polską”. Na seans poszli wszyscy uczniowie wraz z wychowawcami lub opiekunami. W filmie wystąpili m.in. : Lech Łotocki, Ewa Dałkowska, Beata...

23 czerwca 2016 18:01 | Aktualności

Rajd rowerowy czerwiec 2016

W dniu 16 czerwca 2016 roku postanowiliśmy zakończyć naszą aktywność fizyczną w bieżącym roku szkolnym rajdem rowerowym. Wyruszyliśmy w trasę do Barańca odległego o 26 km od Ciechanowa. Po 1,5 godziny jazdy dotarliśmy do celu naszego wyjazdu. Tam czekało na nas przygotowane ognisko. W drodze...

06 czerwca 2016 11:52 | Aktualności

Zbiórka makulatury na studnię dla Sudanu zakończona

W dniu 2 czerwca Samorząd Uczniowski zakończył akcję zbiórki makulatury na studnię dla Sudanu prowadzoną w naszej szkole. W ramach akcji udało nam się zebrać około 1 tony makulatury. Zebraną makulaturę przekazaliśmy do kościoła p.w. Matki Boskiej Fatimskiej. Transportem makulatury...

03 czerwca 2016 18:57 | Aktualności

Mazury 2016

W dniu 31 maja 2016 roku wyruszyliśmy w naszą kolejną wyprawę najpiękniejszym szlakiem kajakowym w Polsce - malowniczą rzeczką Krutynią. Cała długość rzeki wysadzana jest z obu jej stron liściastymi drzewami, które swój cień rzucają na gładką tafle rzeczną. Głębokość...